sourjon swimming pools

אין ספק כי תכנון בריכות שחיה פרטיות חייב להתבצע אך ורק על ידי חברה מקצועית ואמינה, המתמחה בתחום ומחזיקה בוותק וניסיון רלוונטיים. יש לזכור כי אומנם בריכת שחייה פרטית יכולה לשדרג כל גינה וכל גג, אך חשוב לתת את הדעת לאיכות התכנון ולרמת הביצוע. רק חברה שמגיעה מהתחום תכיר את כל הניואנסים השונים, הקשורים לתכנון הבריכה, שתשמש אתכם לאורך השנים, ללא שום תקלות מיוחדות.

אנו בחברת הבניה הקבלנית א. סורג'ון הנדסה בניה ותשתיות בע"מ נשמח לספק לכם תכנון בריכות שחיה פרטיות. אנו מחזיקים בוותק וניסיון של 23 שנים בענף ונשמח לספק לכם בריכת שחיה בטיחותית ואיכותית. 

תכנון בריכות שחיה פרטיות – כיצד לעשות זאת נכון?

חשוב להבין כי תכנון של בריכות שחיה פרטיות חייב להתבצע בצורה המקצועית והאמינה ביותר, מאחר וישנם כללים ותקנות שיש לעמוד בהם, במטרה להבטיח לכם בריכה פרטית שתעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. למשל, התכנון של הבריכה חייב לכלול לפחות מטר של מרחק בטיחות מסביב לבריכה, שאינו מכיל מכשולים שונים, כגון מסלעות, עצים, קירות וכדומה. מעבר לכך, יש לתת את הדעת למיקום התקנת הבריכה, מאחר והמטרה היא להציב את הבריכה במיקום שיאפשר לקרני השמש להגיע אליה באופן ישיר. ללא קרינת שמש ישירה, מי הבריכה יהיו קרים במשך רוב ימות השנה, דבר שיקצר משמעותית את משך השימוש בבריכה. לכן מומלץ להציב את הבריכה בצד הדרומי של הבית, המבטיח כמות מקסימלית של קרינת שמש. אך מי שאינו מסוגל להציב את הבריכה בצד הדרומי של הבית, יזדקק למערכת חימום סולארית או חשמלית למי הבריכה. במקרים מסוג זה, יש צורך לתכנן מיקום מוסדר להצבת מערכת החימום בסמוך לבריכה.

תכנון בריכות שחיה פרטיות

תכנון בריכות שחיה פרטיות – על מה חשוב לתת את הדעת?

כדאי להכיר את חוקי העזר השונים, המתייחסים לתכנון של בריכות שחיה פרטיות והצבת בריכת שחיה פרטית בשטח הבית. לכל  ועדה מקומית או איזורית יש את החוקים שלה, מאחר ובחלק מהמקרים יש צורך לתכנן גדר בטיחות מסביב לבריכה, ואילו במקרים אחרים, ניתן להסתפק בכיסוי בטיחות לבריכה. במידה ותזדקקו לכיסוי בטיחות לבריכה, יהיה צורך לקחת זאת בחשבון בשלב התכנון, מאחר והמסילות הנעות של הכיסוי מצריכות תכנון ייעודי. כמו כן, יש לזכור כי ישנו עובי מינימלי לקירות הבריכה, שחייב להתאים לגודל הבריכה ולסוג המערכות והצנרת המותקנים בה. בנוסף לכך, יש לזכור כי עומק ואורך הבריכה חייבים להתאים לשימוש הייעודי של הבריכה. בריכת ילדים למשל, יכולה להיות רדודה וקצרה יותר, אך בריכה לצורך שחייה חייבת להיות ארוכה ועמוקה מספיק. מומלץ להתקין בחלק הרדוד של הבריכה ספסל ייעודי ומערכת ג'טים, לצורך עיסוי הגב והרגליים. מדובר על פינוקים קטנים המשדרגים את בריכת השחייה באופן מהותי.

אנו בחברת הבניה א. סורג'ון הנדסה בניה ותשתיות בע"מ נשמח לספק לכם תכנון בריכת שחיה פרטית ברמה הגבוהה ביותר. למידע נוסף, צרו קשר.

נגישות