sourjon swimming pools

רוב האנשים החיים בבית פרטי, היו שמחים להוסיף בריכת שחיה לחצר או לגינה שלהם. מדובר על תוספת מבורכת הן עבור הילדים והן עבור המבוגרים, מאחר ובריכת שחייה יכולה לשדרג את הנראות של הגינה ולתרום המון לערך של הנכס. אך חשוב לזכור כי בחלק גדול מהמקרים, תצטרכו להוציא היתר בניה, על מנת לבנות בריכת שחיה פרטית בשטח הבית. עם זאת, ישנם סוגים שונים של בריכות שחייה, שאינם מחייבת הוצאת היתר מיוחד.

אנו א. סורג'ון הנדסה בניה ותשתיות בע"מ נשמח לספק לכם בריכה ללא היתר בניה. אנו מחזיקים בוותק וניסיון של 23 שנים בתחום הקמת בריכות שחיה פרטיות ונשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה ובכל בעיה.

בריכה ללא היתר בניה

בריכה ללא היתר בניה – מה זה בעצם אומר?

ברוב המקרים יש צורך להוציא היתר לבניית בריכה פרטית בגינה או בחצר של הבית. מדובר על הליך בירוקרטי מסורבל ומסובך, הנעשה מול הרשות המקומית. יש צורך להגיש בקשה, בצירוף כל הטפסים והאישורים הרלוונטיים, להעביר זמן רב בהמתנה ולא פעם, לחזור על התהליך בשנית, בשל מחסור באישור מסוים או אי עמידה בתקנות. יש צורך להכיר את חוקי העזר העירוניים ולהצטייד בהמון סבלנות ואורך רוח, דבר שללא ספק אינו מתאים לכל אחד. לכן חשוב לדעת כי ניתן ליהנות מבריכת שחייה פרטית, שאינה דורשת הוצאת היתר בניה. כל אחד יכול להחליט עבור עצמו, מהי האופציה המתאימה ביותר עבורו ועבור הצרכים האישיים שלו. כדאי לזכור כי אם בעבר בריכת שחייה נחשבה לנחלתם של העשירים ביותר, הרי שהיום ניתן למצוא יותר ויותר אנשים, שהחליטו להשקיע בבריכת שחיה פרטית במחיר נוח והוגן במיוחד. בזכות התפתחות הטכנולוגיה, ניתן להבטיח לעצמכם בריכת שחיה פרטית עמידה ואיכותית בהוצאה כספית אטרקטיבית והגיונית יותר.

בריכה ללא היתר בניה – כיצד לעשות זאת נכון?

כדאי לציין כי כל תוספת לקרקע של הנכס דורשת קבלת היתר, כאשר מדובר על תוספת קבועה. לכן כל בריכת שחיה הדורשת חפירה בקרקע, מחייבת היתר בניה מהרשות המקומית. לעומת זאת, בריכות שחיה ניידות, ללא שום יציקה או קיבוע לאדמה, אינן דורשות שום סוג של היתר. בריכות מתנפחות או בריכות ארעיות אינן מעניינות אף רשות מקומית, לכן תוכלו ליהנות מהבריכה שלכם ללא שום הפרעה. מי שלא יבצע הגבהת קרקע עבור משטח דק גבוה ולא יחבר את הבריכה לקרקע, לא אמור להיתקל בבעיות מיוחדות. מצד שני, כל בריכה המשנה את פני הקרקע, כמו למשל, בריכת בטון, בריכה מתועשת או בריכת פיברגלס, תזדקק להיתר בניה מהרשות המקומית. לא מומלץ לקחת סיכונים מיותרים, מאחר ומדובר על קנסות גבוהים ואישום בעבירה פלילית.

אנחנו, א. סורג'ון הנדסה בניה ותשתיות בע"מ נשמח לסייע לכם בכל הקשור לבניית בריכות שחייה ולייעוץ לגבי בריכה ללא היתר בניה. למידע נוסף, צרו קשר.

נגישות